שיחת ייעוץ חינם עם מומחה

אנחנו ניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

ELITE IVF ממשיכה לפעול ולאפשר מגוון שירותים בכדי שאתם תוכלו להגשים את חלומכם ולהפוך להורים, גם במהלך תקופת הקורונה

מטופלים יקרים שלנו,

מגפת הקורונה שהתפרצה לפני מספר חודשים, הקרויה גם covid 19 , גרמה לחברות רבות כולל מרפאות פריון ברחבי העולם להוריד את קצב הפעילות שלהם או אפילו לסגירה זמנית.

מבחינתנו, הבריאות והביטחון של הצוותים והמטופלים שלנו הם ברמת חשיבות עליונה. אנחנו עוקבים בהתמדה אחר ההתקדמות של המצב ברחבי העולם ונוקטים צעדים משמעותיים בכדי לוודא שכל השירותים שלנו מתבצעים תחת השגחה קפדנית עם רמת הבטיחות הגבוה ביותר תוך שמירה על האיכות הבלתי מתפשרת של ELITE IVF.

הצעדים הללו כוללים:

  • הפעילות של ELITE IVF ממשיכה בכל הכוח ב 100%, תוך כדי עבודה מהבית ומרחוק כדי לשמור על הבטיחות.
  • השירותים הבאים ממשיכים כרגיל ללא שינוי: ייעוץ למטופלים שלנו, תהליך מציאת תורמות ביציות והתאמה בין התורמות ו/או הפונדקאיות לבין ההורים המיועדים. כל אלו מטרתם לאפשר להורים המיועדים להמשיך את מסעם בדרך להגשת חלומם, ללא הפרעות או הסחות דעת.
  • ELITE IVF פועלים כדי להכין אתכם בכל הנוגע לתהליכים הקשורים לתרומת ביצית ו/או פונדקאות כדי להבטיח שתקבלו טיפול מהיר יותר ברגע שהמרפאה שלכם תחזור לפעילות.
    שמירה על המשכיות הטיפול שלכם נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו בזמן שהמרפאה שלכם ממתינה לפתיחה מחודשת.

אנחנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות מקרוב תוך עדכון שלכם בכל הנוגע לשינויים שמתרחשים. אנחנו ב-ELITE IVF מעריכים את הבנתכם והאמונה שלכם בנו וביכולות שלנו בתקופה המורכבת ורגישה זו ומחזקים את כל מי שהושפע או נפגע על ידי המחלה הזו.

בכבוד רב,
דוד שר
מייסד ומנכ”ל ELITE IVF

שאלות אודות השפעת הקורונה על טיפולי הפוריות ב-ELITE IVF

ש: כיצד משפיעים מגפת הקורונה והשינויים על הגבולות על ההובלה של חומרים ביולוגיים (כגון עוברים, זרע וביציות)?

ת: יש עיכוב זמני בהובלה של עוברים, זרע או ביציות קפואים, אבל זה עתיד להיפתר בקרוב. שירות שירותי השליחים שלנו שאחראיים להובלת המיכלים ככבודת היד במטוס הצטמצם במדינות בהן יש השפעה על פתיחת הגבולות (לדוגמא קנדה וארה”ב). במדינות אחרות שירות השליחים האישי ממשיך כרגיל.

ש: מה יקרה במצב בו נבחר תורמת ביציות והעוברים יהיו מוכנים עבורנו, אבל כתוצאה מהסגירה של מרפאות הפריון לא נוכל לקבל אותם? מה יקרה ליקר לנו מכל ?

ת: ל-ELITE IVF יש את מתקני האחסון הביולוגי האיכותיים ביותר מבחינת טכנולוגית, בהם אנחנו מאחסנים את הדגימות הביולוגיות עד לשלב המתאים בתהליך. קיימת חלופה נוספת, במידה והדגימות נמצאות באחת המרפאות הפריה חוץ גופית של ELITE IVF, הן יכולות להישמר במתקני האחסון שלהם עד להודעה חדשה.

ש: באלו אמצעים ELITE IVF נוקטת בכדי לשמור על בטחונם של תורמת הביציות ותרומת הביצית שלנו?

ת: הבריאות והבטיחות של הצוות הרפואי שלנו, העובדים, התורמות, המטופלים והחומרים הביולוגיים נמצאים אצלנו בדרגת חשיבות עליונה. האמצעים שאנחנו נוקטים מתבססים על שיטות עבודה ונהלים המובילים והמחמירים בתעשייה, המבוצעים ברמת האיכות הגבוהה ביותר, שמטרתם שמירה והגנה מרביות על התהליכים של המטופלים שלנו לרבות תורמות הביציות ותרומת הביצית של כל אחת מהן.

ש: כיצד המצב הנוכחי של מגפת הקורונה משפיע על תהליך בחירת תורמת הביציות? האם יש תורמות שאינן זמינות עד להודעה חדשה?

ת: ELITE IVF ממשיכה בפעילותה המבצעית כרגיל. כרגע למצב התחלואה אין השפעה על התהליכים הבאים: בחירת תורמת ביציות, ייעוץ למטופלים, התאמות של תורמות ביציות ו/או פונדקאיות, כך שההורים המיועדים יכולים להמשיך במסעם להגשמת חלומם להביא תינוק לעולם, ללא כל הפרעות או מכשולים.

ש: אנחנו שמענו שלאור מצב המגפה מצב חלק ממרפאות הפוריות לא יוכלו להמשיך בטיפולים עד להודעה חדשה. כיצד הדבר ישפיע על התהליך והטיפולים שלנו?

ת: במידה והמרפאה שהפנתה אתכם נמצאת בארה”ב או קנדה תצטרכו לחכות עד אשר המרפאות יפתחו. עדיין לא ברור מתי זה יקרה. יחד עם זאת מרפאות פוריות אמורות להיפתח כאשר מצב התחלואה במשק יאפשר זאת מבחינת בטיחותית.

ש: מה ELITE IVF עושה בכדי לשמור על בטיחותם ובריאותם של עובדיה?

ת: אנו עוקבים באדיקות אחר התקדמות המצב הגלובלי ובהתבסס על הנתונים, נקטנו בצעדים משמעותיים תוך שמירה על הסטנדרטיים הגבוהים שלנו בכדי להבטיח את בטיחותם של המטופלים ומגוון השירותים שאנחנו מעניקים להם. אנחנו ב-ELITE IVF ממשיכים להפעיל את הצוותים שלנו ברחבי העולם באופן מלא, גם אם המשמעות היא עבודה מהבית בכדי לשמור על בריאותם ובטיחותם. אנו עובדים באופן הדוק מאוד וברציפות עם הקהילה הרפואית ברחבי העולם ומתעדכנים בשינויים כדי שנוכל לעשות את ההתאמות הנדרשות מבחינתנו ברמה היומית.

שוחח עם מומחה פוריות ב-ELITE IVF עוד היום!