שיחת ייעוץ חינם עם מומחה

אנחנו ניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

להפוך להורה – שאלות נפוצות

שאלות כלליות על התהליך הרפואי

מה צריך בשביל להתחיל תהליך טיפולי IVF עם תורמת ביציות?

ת: השלב הראשון הוא למלא את הטופס המקוון ‘מציאת תורמת’ ולעדכן אותנו בקריטריונים ובהעדפות שלכם. לאחר מכן תוקצה לכם מתאמת תורמות אישית. המתאמת תציג לכם את המסלולים השונים לתרומת הביצית ותענה על כל שאלה שתהיה לכם על התהליך. לאחר שתבינו את התהליך ותבחרו תורמת ביציות, תקבלו הסכם לחתימה. בשלב זה תתבקשו גם לשלם פיקדון על מנת שנשמור בשבילכם את התורמת שבחרתם

בשלב הבא נעבוד עם מרפאת הפוריות שלכם ונתחיל את טיפולי ה -IVF ובהמשך נעקוב אחרי התקדמותכם. הצוות שלנו ינחה אתכם לאורך המסע, עד שיושג ההיריון.

כמה זמן לוקח להגיע לשלב החזרת העוברים בתהליך תרומת ביצית?
ת: החזרת עוברים  תתרחש בין 30 ל 60 יום מתאריך חתימת ההסכם ואישור בחירת התורמת
כמה זמן נמשכת התאוששות אחרי החזרת עוברים?
ת: רוב המטופלות מרגישות מספיק טוב ומשתחררות ממרפאת הפוריות כחצי שעה אחרי החזרת העוברים.
כמה ביציות אנחנו צפויים לקבל?
ת: בטיפולי הפוריות של ELITE IVF אנחנו שואבים מכל תורמת 12-16 ביציות. במידה וכמות הביציות שתשאב תהיה גדולה יותר, הן יוקצו לטיפולכם עם שאר הביציות המובטחות בהתאם למסלול הנבחר
האם אחוש אי נוחות כלשהי בבדיקות או בהליך עצמו?
ת: בדיקות המעבדה לפני מחזור ה-IVF כוללות בדיקת דם והערכת מצב חלל הרחם. שתיהן כרוכות באי נוחות מינימלית בלבד, בדומה לבדיקת משטח צוואר הרחם (“פאפ”) או הזרעה תוך-רחמית.
האם יש תופעות לוואי לתרופות שניתנות בטיפולי IVF?
ת: לתרופות יכולות להיות תופעות לוואי זמניות בטווח הקצר. הן עשויות לכלול נפיחות בבטן, כאבי ראש קלים, גלי חום ושינויים במצב הרוח. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל זמן קצר אחרי הטיפול.
האם יש הגבלת גיל על הורים מיועדים שמעוניינים בתרומת ביצית?

ת: הגיל אמנם  מובא בחשבון, אבל הגורמים המרכזיים בהחלטה, אם את מועמדת מתאימה לתרומת ביצית, תלויים בבדיקה הפיזית שתעשה על ידי הצוות הרפואי שלנו. המומחים שלנו יבדקו את מצב בריאותך הכללי, מצב הרחם ואת יכולתך להחזיק בהיריון.

בהתאם לכל הפרמטרים הללו ועוד צוות המומחים הרפואי שלנו יחליט באם לאשר המשך תהליך. מסלולי תרומת הביצית שלנו מעניקים לך הזדמנות לקבל ביציות של תורמת עם פוריות מוכחת מה שמגדיל משמעותית את סיכויי הצלחת ההפריה וההשרשה. טווח הגילים של האימהות המיועדות ב ELITE IVF הוא בדרך כלל בין שנות ה-20 המאוחרות לשנות ה-50 המוקדמות. 

שאלות על תורמות הביציות

האם התורמות אנונימיות
ת: רב התורמות הן אנונימיות. תורמות הביציות ב- ELITE IVF הן אנונימיות. פירוש הדבר הוא שהפרטים האישיים של התורמת חסויים, וההורים המיועדים אינם יכולים ליצור איתה קשר ישיר. רוב תורמות הביציות מוסרות תמונות ופרטים על הרקע, ההשכלה, התחביבים או תחומי העניין שלהן.
אילו בדיקות עוברות תורמות הביציות?
ת: כל התורמות  שלנו ב ELITE IVF נבדקות לאיתור מחלות זיהומיות, ובעיות גניקולוגיות וגנטיות. כמו כן, אנחנו בודקים את מצבן הנפשי. תהליך הסינון הקפדני שלנו תואם לסטנדרטים הגבוהים ביותר של האגודה האמריקאית לטיפולי פוריות (ASRM) והאגודה האירופית לרבייה אנושית ואמבריולוגיה (ESHRE).
אני מעדיפה לקבל טיפול באזור מסוים, למשל, בקפריסין. האם התורמת שלי תהיה בהכרח ממדינה זו ?
ת: ל ELITE IVF יש רשת תורמות גדולה ומגוונת בכל האזורים שבהם אנחנו פועלים. אנחנו עובדים עם תורמות מרקעים שונים, זאת אומרת שאם הטיפול שלך יתבצע בקפריסין יעמדו לרשותך תורמות ממגוון מקורות אתניים, גם אם הן לא מתגוררות בקפריסין (תורמות ממוצא אירופי, לטיניות, סיניות הודיות, אפריקאיות ועוד).

שאלות על עוברים מוקפאים  ומשלוח

האם אפשר לשנע ביציות או עוברים מוקפאים למרפאה המקומית שלי בישראל/קפריסין?
ת: בהחלט כן (בכפוף לאישור המעבדה המקבלת.) אנחנו משתפים פעולה עם מרכזי פוריות מובילים בעולם הבקיאים בשיטות  ויטריפיקציה (הקפאה). אנחנו גם מעסיקים בלדרים משלנו שהוכשרו במיוחד למשימת הנשיאה הידנית של חומר ביולוגי קפוא ממדינה למדינה. כך אנחנו מבטיחים שהזרע, הביציות והעוברים המוקפאים יגיעו למרפאה בשלום – וגם לא ייחשפו בדרך לקרינת רנטגן מזיקה בבדיקות שבמעברים בין המדינות. נסיוננו העשיר בשינוע, ב 15 שנים האחרונות, מבטיח את שלומו של החומר הביולוגי המועבר.
במשך כמה זמן העוברים יכולים להישאר בהקפאה?
ת: משך זמן ההקפאה הוא בלתי מוגבל. תשלום שנתי חוזר מבטיח, שכל עוד אתם מעוניינים העוברים יישארו באחסון בטוח
האם יש הבדל בשיעורי ההצלחה של הריונות מעוברים טריים ומוקפאים?
ת: שיעורי ההצלחה של הריונות אצלנו דומים, אך יש יתרון קל להחזרת עוברים טריים. למטופלים שלנו מובטחים מינימום של 4 בלסטוציסטים, שכן, שימוש בהם מעלה את שיעור ההריונות
התחילו את חיפוש התורמת/פונדקאית שלכם עוד היום

שאלות בנוגע לעלויות המסלולים

האם יש צורך בתשלום נוסף על חשיפת תמונות התורמת?
 ת: אנחנו ב ELITE IVF, מבינים את הצורך של ההורים המיועדים להתרשם מהתמונות של תורמת הביציות ולכן מספקים תמונות שונות של התורמת ללא תוספת תשלום. כמו כן המטופלים שלנו יוכלו לקבל, פרופיל תורמת מקיף הכולל גם תמונות וגם רקע רפואי ומשפחתי ללא תוספת תשלום (בשווי של כ 4,000 ₪)
האם המטופלים צריכים לשלם על הוצאות הנסיעה והליווי למלון בחול ולקליניקה?

ת: ממש לא.                                                         כחלק משירות הפרימיום שלנו בELITE IVF  נציג/ת החברה ישמחו לקבל את פני המטופלת בשדה התעופה וללוות אותה לאורך שהייתה בחו״ל בהתאם לצורכי הטיפול עם נהג פרטי שיסיע אותה למלון ולקליניקה.

כמו כן, כל מטופלת תקבל טלפון נייד מקומי

למה המחירים שונים ביעדי הטיפול השונים?
ת: אחת המטרות של ELITE IVF היא לספק למטופלים מגוון רחב של מסלולי IVF באיכות הגבוהה ביותר. המסלולים השונים שלנו בחו”ל מאפשרים להציע להורים המיועדים יותר אופציות של טיפולי פוריות. התשלומים תלויים ביוקר המחיה ובעלויות הטיפול הרפואי באזורי היעד, כלומר הם משתנים ממדינה למדינה. לדוגמא: מחירי המסלולים שלנו בצפון אמריקה גבוהים יותר מהמחירים באירופה.

גורמי מפתח המשפיעים על המחירים במסלולים השונים הם:

* עלויות הנסיעה של ההורים המיועדים (המרחק בין המטופלים לבין היעד שבו נערך טיפול תרומת הביצית)

*עלויות הנסיעה של התורמת (רוב התורמות נוסעות למרפאה הקרובה ביותר אל ההורים המיועדים)

האם יש ל-ELITE IVF תוכניות מימון?
ת: כן. ELITE IVF חברה לגופים המציעים מימון מיוחד למטופלים המעוניינים בהפריה חוץ גופית. בשלב זה אפשרויות המימון שלנו מיועדות לתושבי קנדה וארה”ב בלבד. בבוא העת גם בארץ.

שאלות על טיפולי פוריות חוצי גבולות

האם אני צריכה לטוס לחו"ל בשביל הטיפול?
ת: התשובה היא חיובית. מרפאות הפוריות השותפות שלנו נמצאות בקפריסין, אירופה, צפון אמריקה ובאמריקה המרכזית. עם ELITE IVF, לא משנה איפה ייערך הטיפול, תמיד תוכלי לצפות לטיפול רפואי המקצועי והמתקדם ביותר
היכן נמצאות המרפאות שלכם מבחינת המיקום בעיר?
ת: כן. יש לנו מרפאות שותפות בערים גדולות ומרכזיות. המטופלים שלנו שוהים במלונות 5 כוכבים מפוארים באזורים המרכזיים והתיירותיים של העיר. גם מרפאות הפוריות ביעד הנבחר ממוקמות בקרבת המלונות של המטופלים. כאשר תטוסו לטיפול בחו”ל, המתאמת המקומית האישית שלכם תקבל את פניכם בשדה התעופה ותלווה אתכם למלון ולמרפאה. לכל אורך שהותכם שם, תהיה לכם גישה לרכב פרטי עם נהג לצרכי הטיפול וטלפון נייד של החברה

עדות אישית

כאשר היינו במרפאה, הודינו לרופא על הטיפול המסור והמקצועי שלו ואילו הוא בתגובה ביקש מאיתנו, בצניעות רבה, שנודה לו רק אחרי שהתינוק יוולד. כל כך התרגשנו ועוד יותר עכשיו משהגשמנו חלום וזכינו בתינוק.
אנחנו מודים לו ולכל הצוות שלכם כל יום!

אודרי וכריסטיאן, הורים מאושרים